CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, August 9, 2008

our 1st meet hee...





8.04.2007...

hurm...busyy sgtt kursus tu....malam tu kul 9pm terus ku ajak kawan ku g LCCT..

yahhh aku terlewatt 3 jam sbb sesatt x tauu jalan...da la gelapp glerrr jalan ke airport tu ihh sakittnyee hati ku...da sampai LCCT cepat2 ku cari dia...



THEN...pergh dgn muka yang pucat n sungguh sejuk ku menghampirinya...tingginyaa diaa....hee dia tengah smoke waktu tu cepat2 buang rokok tu..ku pergi n bersalaman dengan dia...yahh hati ku bergetarrr fikirann ku melilau....ku ajak dia naik kereta kawan ku...hee...ku duduk depan kat sebelah driver dia pulak duduk belakang...muka dia mcm penat je...lame tgu..ku x abis2 minta maaf...ku duduk dalam posisi menghadap ke belakang...tangan dia kemudian mengambil lembut tangan ku...dan membelai2...belai yang sanggat berlainan..x pernah ade orang pernah belai tangan aku...pergh jantung ku berdegup kencang berdebar2 x pasti...aku tidak pasti kenape dan bagaimane perasaan aku menjadi sebegitu...inila orang kate cinta kot...yup..mmg kompem ku jatuh cinta...then kami sampai terus la check in ke hotel hee...yah dalam lif dia peluk ku kuat2 hee...1st time org peluk ku...huu bedebar jantung..ku hanya termampu terkaku...then bila da kat dalam bilik dia bagi kiss...pergh tu la 1st time jugak org kiss aku...fuyoooo merah muke hee....malu hee....mmmuuaaakss...i lovee u so muchh sayangg hee...malam tu indah dan berlalu dengan aman cume ade gaduh sikit je..tapi da ok hee kami pun ketiduran sbb kepenatan...






9.04.2007...

AWAL PAGI.....


pagi itu ku bangun dan ternyata ku bukan bermimpi...dia masih tidur di sebelah ku...aku harus mandi untuk pergi ke program kursus lagi...malassnyeee jeless tengok di tidur dgn aman dan bahagia...perlahan aku bangun dan melangkah ke kamar mandi...keluar dari bilik mandi ku bagi kiss kat dahi... dia terjage n kiss balik hee..ku katakan bahawa ku sudah terlewat utk program kursus tersebut...dia membenar kan ku pergi...ku sempat berpesan agar turun utk mkn brkfst free yg hotel sediakan...dia hanya mengangukkan kepala dan bersiap sedia utk sambung tidur kembali..jelessnyee haku tengok di tidoooo....






TENGAH HARI....

aku dengan pantasnyee berlari2 ke bilik utk makan lunch bersame...bila sampai kat bilik...lerrrr x bangun lagi rupenye...mandi pun x....aku mengelus-ngelus rambutnya dan dia terjaga...ku menyuruhnya mandi tapi seakan-akan kambing dia x nok pun pergi mandi....aku pergi meninggalkannya sebentar utk membeli makan...apabila balik ke bilik...lerrrr x mandi2 lagiiiiii....

aku mencubit pipinya...menyuruhnya ke kamar mandi dan mambasuh wajah untuk makan bersama..dia menurut permintaan ku dan pergi membasuh muka...selesai makan bersama aku terpaksa bergegas kembali utk mengikuti kursus...dia memandangku dengan wajah sayu....tapi aku terpaksa....ku menyuruhnya mandi dan dia hanya mengangukkan kepala...




PETANG.....

aku pulang dari aktiviti kursus...yah ternyataaaaa dia tetap x mandiiiii...heee....ku mnyuruhnya cepat la g mandi ihhh..kerana ku sudah berjanji dengan kawan ku bahawa kami akan mkn pizaaa pada malam ini...








MALAM....


selesai kami keluar dan makan piza bersama rakan ku kami pulang ke bilik...tubuhku terasa penat dan aku terus merebahkan badan ke katil...dia hanya memerhatikan ku dan menukarkan jeans kepada short....malam tu kami gaduh sikit...hurm aku ni mmg la spises degil n keras kepale..tapi nasibbb baikkk dia dapat teruss bersabarrr...terima kasihh sayanggg hee mmmuuaaakkss...i lovee u so muchhhhh...









10.04.2007...




yihaaaa...hari last kursus haku....bestttnyeee...akhirrnyaa ku dapat habiskan maseeee untk bersame sayang ku....abis je kursus tu tnagah hari ku cepat2 balik ke hotel...dan dia tidoooo lagiii...makan x bangun x mandi apetah lagi mmg kompem x....ku cubit pp dia....tanyee kenape x bangunnnnn.....dia cakap ini je la peluang untuk dia rehat..kalau da balik ofiss mmg kompem x dapat rehat da...hee aku ketawe dengar alasan tu...hurm petang tu kami jalan2 kejap....sayang belikan sy patung kucinggg hee..warne kelabu putih..cute sangat cumellnyee...sekarang setiap malam pun sy peluk...x dapat peluk sayang peluk kucing pun cukup hee...malam tu pun kami g keluar makan je...mase yang lain berbuallll tentang diri sendiri dengan lebih mendalam...bahagianyaa aku...sungguhhhh dia la cinta mati ku....dia sangat concern tentang diriku... malam tu tido n kemas barang sbb esok kan nak g langkawi hee...beg kami bercadang nak tinggalkan kat hotel je..bawa 1 beg kecik je...

0 comments: