CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, August 9, 2008

3 amazing words heee..

21.03.2007....
baru la dia antar meset banyak pade ku..tu pun sbb ku x reply meset2 dia hee...
dia minta maaf sbb x dapat layan aku...dia busy layan customer..yer la...ku pun kejap je la merajuk..dia pandai pujuk.....then dia ajak chat lagii hee....kami bertukar2 gambar la pulak hee...gamabr dia kat sabah tu mencuit hati ku...muka mcm cina skit hee...cutee sungguh (dalam hati ku ini bukan love at 1st sight but love at 1st chat hee...) dan sekali lagi hati ku bertanya...inikah cinta...aku x pernah ade pengalaman dalam bercinta ni...jadi agak2 musykil pulak kan...


malam tu..da tengah malam sgt pun ku da tido da pun atas komik2 yang mmg suke ku bace sebelum tido...dia col...yah terus terjaga n terbuka luas mata ku dengar suara dia...

lameeee dia col...dia kata minta maaf sbb x dapat layan sms aku....then bercakap lagi pasal hal yang lain heee....bila nak ending perbualan kami tu tiba2 je dia bagi kiss..agak terkedu haku...sungguh jantung ku berdegup lebih pantas tapi aku hanya ketawa n say goodbye to her...malam tu x dapat tidur ku...mimikir kenape la aku mcm sasau n anggau ni....Dia cakap sebenarnye dia takut...takut kalau ku x suke dia...iskh padahalll ku bapakk laa suke,gembira,n bahagia dgn berkenalan dgn dia hee....then dia minta maaf lagi...ku cakap xpe la hee...ku cakap yang ku sukeee n sayanggg sangat pada dia...dia kate terime kasihh hee...dia cakap i lovee u so much..tersentuh hati ku...bergetarr ku rasekan..dia da meluahkan ayat tu...yihaaa besttnyee....




..............................

lepas dari malam tu dia mmg selalu col aku n sanggat lame sampai berjam2...dan semakin berani dia bagi kiss kat dlm fon banyak kali..dan aku still ketawa je setiap kali kiss diberi...akhirnya dia ajak berjumpa...kedudukan kami sungguhhh jauh sampai kene naik flight la kalau nak jumpe....hurm aku pun kene la cari mase yg sesuai utk kami jumpe...aku cakap nanti sy bagi tarikh yang sesuai...


yee nampaknyaaa mmg rezeki ku dapat jumpe dia dgn cepat hee...aku ade kursus kat kl 4-10 April...so aku ajak dia la jumpe pada waktu tu...dia setuju nak datang 8hb tu n dia cakap nak pergi bercuti same ke langkawi...pergh...dia pun belikan tiket flight ke langkawi utk pergi 11hb..balik utk 13 hb...14hb dia balik tempat dia....sekejappnyee...tapi xpe laa dari x datang langsung kan hee...waktu ni aku terima je terus...padahal kalau mak ayah ku tau kompem x boleh so keputusannye ku pergi secara haram laaaa heee...ntah la kenapa ku setuju terus dgn pelawaan tu...tapi mmg ku tauu laa..ku telah jatuh CINTAAA....walaupun baru sekejap je kenal..tu pun hanye melalui ym..tapi aku tetap suke n sayanggg sangat pade dia hee...

0 comments: