CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, August 9, 2008

Dapat tawaran ke U...

haiskh...ku dapat twaran ke U n kat sayang la orang pertame yang ku cakap sebelum cakap kat mak n ayah haku hee...lepas STPM tu ku mmg agak busannn sbb asik keje part time ku tu jek....nasib baik ade sayangggg...sayangg laaa temankan sayee....welll aku bahagia dapat masuk U tu...tapi masalahnye...layak ke aku...universiti pendidikan tu...haiskh....tapi sayang tetap bagi support...sayang kate ku layak....sayang mmg bangga dengan ku....hurm sebelum ni mmg la ku agak down...ye laa..sbb abg ku pandai...ku ni kurang skettt hee...
waktu ni kecoh gak yang kate MANCHESTER UNITED nak datang melesia...sayang excited n da siap beli tiket pun hee....sayang beli tiket flight utk 26-31 JULAI....besday sayang 13 julai jadi kami bercadang nak celebrate laa walaupun terlewat hee...tapi sayanggnyeee MU x jadi datang...hurm pastu ku cakap la nak datang time besday sayang...terus sayang belikan tiket hee...13-15julai...then ku daftar masuk U 1 julai...da excited ni nak g ke tempat sayang...nasib baik pasport ku da ade hee...
tapi MALANGGGGNYEEE...huwaa.......aku x boleh datang pada tarikh tu...kene uruskan ptptn...sedih sgt..aku kol sayang sambil nangissss...sayang kate xpe....its orait..huk..aku kecewaa sgttt.....sayang kate sayang pun x boleh datang utk yg 26-31 julai tu......huk3...2 tiket air asia da terburn begitu sahaje...yang aku paling kecewa ialah x dapat bersame dengan sayang huwaaa....da lamee daa...da berape bulannn...rindu tahap gaban da.....tapi nak buat macam mn...pasrah je laaa....



yes sayang nak datang hee....
bila ku masuk U tu akhirnye dia kate boleh datang...4ogos sayang datang heee...dia akan stay lebih kurang 2 mingguuu yeiiiii...bahagiaanyee....

0 comments: