CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, August 9, 2008

cinta pertama dan terakhir....

gambar sayang kat display image mase kite 1st chat hee...


14.03.2007....


Semuanya bermula pada tanggal ini pada saat hatiku tersentuh hanya melalu kata-kata dari seseorang yang baru sahaja aku kenali. Semuanya hanya melalui chat di ym. Saat itu aku harus menyiapkan kerje part time aku... Sambil edit urusan ku tuh ku pun gatal bukak ym. Then ade satu nama yang mmg da lame ada dalam address aku tapi x pernah lagi ku chat dengan dia.












7.45pm -11.00pm.....

dia hai aku aku hai dia balik...well kalau bab ym ku mmg banyak la fanatik siti kat dalam tu...n kompem la dia ni pun fanatik siti jugak kan...dia orang seberang lautan...jauhh melebihi sempadan malaysia...dia chat kat ofis dia hee..mula2 ku edit gambo sambil chat lame2 ku chatttt je teruss....hee cute laaaa ku tengok muke dia kat display image tu...gambar ku pulak mmg kompem la sungguh sombong hee(mmg sejak azali jarang tersenyum bila ambil gambar)...gambar dia tu di ambil mase kat sabah...perbualan menarik pasal kontroversi siti kawin dgn org kurang muda...i dont like her married with k but she said...jodoh tu kan di tangan tuhan...kata-kata dia banyak memberi kesan sehingga buat ku tertarik untuk kenal lebih rapat...kami chat sampai la pukul 10 lebih ala-ala nak dekat kul 11 da pun...then dia cakap dia harus pulang sbb dia da lewat sangat...then dia cakap esok sambung chat lagi..hee aku pun excited jugak la kan...best gak layan sbb kata-kata dia memberi nasihat tu lain...sangggattt memberi kesan pada mental ku yang agak tidak stabil...




















15.03.2007...

lebih kurang waktu semalam kami chat lagi...hee gambar orang kahwin tu ku edit da siap buat ala-ala kadar je ark3...banyak perkara yang kami bualkan..banyakkk laa pasal famili, pasal diri sendiri...best...i really like her way to talk about something that personel...macam dengar story telling pulak hee....then akhirnya kami bertukar no.fon....well kami pun tamat chat la dalam kul 11..lepas je ku log out tibe2 anset berbunyi...withheld..(menatang pe ni ku x tau muncul kat screen henset)..ku angkat...hurm rupe-rupenye dia yang col...pergh tibe2 rase hati ku bergetarrr....sungguh aku x tau kenape....nervousnyeee ku cakap dgn dia ark3...just a short conversation...tapi sungguh makan dalam hee...








16.03.2007...

kami chat lagi pada waktu yang same...hurm dia cakap dia xde utk 3 hari akan datang...dia ade kerje di daerah lain..huuu sedih gak rasenye sbb bosan la ku nanti...ok ku cakap xpe la....xdapat chat pun boleh send sms....





17.03.2007-20.03.2007....

ihhh sakittnye nyee hati aku sepanjang 3 hari aku antar meset dia balas sekali je tu pun pada 19hb...nyampah haku sampaiiinyee hati diaa buat ku tertunggu-tunggu...tapi dalam pada mase yang same ku hairan...pesal lak ku nak marah...bukan aku awek dia pun..ades terkesima haku kejap..merenung ape yang salah pada perasaan aku ni...

0 comments: